مشاوره دبیرستان شهید بهشتی نورآباد دلفان

مشاوره دبیرستان شهید بهشتی نورآباد دلفان
 
علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 685
بازدید کل : 166914
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1





8 نکته برای سالم زیستن

1-سالم خوردن: ضرب المثل معروفی است که می گوید: شما آنچه می خورید همان هستید این بدان معناست که چنانچه شما آگاهی داشته باشید که چه بخورید و چه بیاشامید می توانید تأثیر مفید بر روی سلامتی سم و ذهن شما بگذارد. از خوردن چربی، کلستروم و سدیم که عموماً ریسک بیماریهای قلبی را بالا می برند بایستی پرهیز کنید.

 2-صبح خوابیدن:خواب نامنظم اغلب منتهی به بی قراری و عدم تمرکز حواس می شود بایستی با تجربه ریتم خواب/ بیداری صبح را برای خود بیابیم.

3-ریلکس بودن: تنش و فشارهای وارده باعث افزایش استرس و ترشح هورمونها در بدن شده و نهایتاً باعث ازدیاد فشار خون، چربی یا قند خون می شود. روش های مختلف ریلکسیشن را تجربه کنید.

4- تحرک داشتن: ورزش مانعی برای کاهش نیروی عضلانی شده و همچنین باعث تقویت سیستم قلبی عروقی می گردد. پس سعس کنید همواره به بدنتان  تحرک بدهید.

5-پیشگیری: مطمئن باشید بدن شما تمام موارد مورد نیاز خود از قبیل: ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب را دریافت میکند، بنابراین رمز پیشگیری را از طبیعت بیاموزید تا بیمار نشوید.

6-زیستن در زمان حال: شما در اینجا و اکنون قرار دارید در هر لحظه زوائد را از ذهنتان بیرون بریزید و بپذیرید چیزهایی را که نمی توانید تغییر  دهید.

 7-عشق ورزیدن:عشقی را که شما ابراز می دارید به خودتان باز می گردد در کنار افراد عاشق باشید و همه را دوست بدارید.

8-مثبت اندیشی: تفکرات منفی  بیشتر از آنچه که هست نتیجه منفی خواهد داشت. سرنوشت خود را با منفی گرائی خراب نکنید. همیشه مثبت اندیشه کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط غلامی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک