مشاوره دبیرستان شهید بهشتی نورآباد دلفان

مشاوره دبیرستان شهید بهشتی نورآباد دلفان
 
علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 683
بازدید کل : 166912
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1





 
مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری
آغاز ثبت‌نام جاماندگان کنکور 92 از 30 بهمن/
امکان شرکت بدون آزمون‌ها در کنکور با آزمون
خبرگزاری پانا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه ثبت نام از جاماندگان کنکور 92 از 30 بهمن ماه آغاز می شود، گفت: متقاضیان دوره های بدون آزمون نیز می توانند در کنکور 92 شرکت کنند.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان مرحله بدون آزمون می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند و در صورت قبولی امکان حضور در کلاس های درس را دارند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تأکید بر اینکه داوطلبانی که در دوره های بدون آزمون شرکت کرده اند، امکان شرکت در کنکور سراسری سال 92 را نیز دارند، به پانا گفت: این افراد چنانچه در دوره بدون آزمون پذیرفته شوند اما تمایل داشته باشند که در کد رشته محل های با کنکور نیز شرکت کنند و در صورت قبولی در کد رشته محل های با آزمون پذیرش آن ها در کد رشته محل های بدون آزمون لغو می شود.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 92 برای جاماندگان 30 بهمن ماه آغاز می شود و تا روز سوم اسفند ماه نیز ادامه دارد که در این مهلت امکان ویرایش اطلاعات نیز برای متقاضیان وجود دارد.

به گزارش پانا، همچنین مهلت ثبت نام داوطلبان برای پذیرش در دوره های بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی روز چهارشنبه 27 دی ماه به پایان می رسد و بر اساس اعلام سازمان سنجش تعداد 86 هزار نفر تا کنون در این مرحله ثبت نام کرده اند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط غلامی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک